20 Ekim 2012 Cumartesi

bit pazarıııı

geçen hafta pazar sabahtan gıda çarşısının (izmir)arkasındaki bit pazarına gittik.daha önce tepecik te kuruluyordu...burada her çeşit ıvır zıvırı çok ucuza bulmak mümkün...antika da var..tabi çoğu 2. el...sıfır değil.
başak burcuyum ama çok da titizliğim yoktur.obje olursa alacağım şey ;2.el de alırım..bunları ordan aldım... bu aralar vakit buldukça beyaza boyuyorum vakti bulamadığımda da onlar kurumaya devam ediyor...

bu sepeti boyasız 2 liraya aldım..şemsiyelik yapmak için boyuyorum...daha çok işi var...
yanındakini tanımışsınızdır...eveeeeetttt pofuduk tatlı kızım
bu ahşap tepsi kahverengiydi...eski hallerini unuttum resimlemeyi..1 lira verip aldım..


bunu hatırlarsanız beyaza boyayıp verniklemiştim,geçen gün yayınladım...etaminlerime çerçeve oldu.tıktık bundan 2 tane aldım tanesi 1 liraya

sehpa kahverengiydi 4 lira...arkadaki sepet boyasızdı..  2.5 lira

bu fisto ve danteller de herbiri 10 metre.tanesi 1 lira...

dediğim gibi arada beyaza boyamaya devam ....devam da pofuyla halimize baksanıza ben boyamaya uğraşırken o sepette yatmaya çabalıyor.ee ne yapalım artık sepet pofunun yatağı olacak galiba bu gidişle..
artık bitince hepsini paylaşırım...pofuyla benden herkese sevgiler...


22 yorum:

  1. Pazar gezmesi baya verimli geçmiş. Hepside güzel ilk fotoğrafdaki sepeti çok beğendim son halini merak ediyorum kolay gelsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bitdin bakalım yavaş yavaş bitcek inşallah

      Sil
  2. ayy şahane şeyler almışsınız ne harika.pofuduk bebeğim öpüyorum seniiiiii

    YanıtlaSil
  3. ne güzel bunlar bayıldımmm
    izmire gelince bende gelmem lazım
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gel valla ıvır zıvır pazarı seven gelsin

      Sil
  4. ben burayı hiç bilmiyordum. Devrim'i kandırıp götüttürmeliyim kendimi...

    YanıtlaSil
  5. ıyı geceler elıne sağlık çok şık olmuş

    YanıtlaSil
  6. Bende giderim bit pazarina ,valla 1 liraya neler ne güzel seyler almissin,boyayincada yenisinden ne farki var ,bence hic iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  7. süper ekonomik!!boyayınca da çook güzel olmuşlar!tepsiye ozellikle bayıldım:)

    YanıtlaSil
  8. ...daha bitmedi bakalım inşallah daha güzel olacaklar,teşekkürler sevgiler

    YanıtlaSil
  9. o bit pazarına gidesim geldi..ne kadar da ekonomik..çok imrendim yaa...
    kediyi de seni de öpüyorum cankız...

    YanıtlaSil
  10. çok ekonomik olmasının yanı sıra senin de harika şeyler tasarladğını inkar etmek olmas şimdi :)
    bana da beklerim yakında çekilişim war :)
    ozgecee.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. aaa mormenekseler sende mı ızmırdesın...ne guzel bır arkadasımız daha var orada 10marıfetten zulaltan...pofu cok şirin bu arada :))bende onu öptümm:)))

    YanıtlaSil
  12. evet cnm izmirdeyim çok sağol

    YanıtlaSil
  13. Pofuduk'a bayıldım bayıldım, çok tatlı hakikaten pofuduk, öpüyorum onu..:)

    YanıtlaSil
  14. cnm hoşgeldin pofuduk da seni öptü

    YanıtlaSil
  15. çok hoş şeyler yapmışsınız ellerinize sağlık

    YanıtlaSil