10 Ekim 2012 Çarşamba

abeslangla çerçeve yapalım

mehmet işte...bu saatte gene ıvır zıvırlarımla uğraşıyorum...bu arada saat 03:45...pofuduk da yanımda-kedim olur kendisi-bana yardım ediyor...çok beceriklidir çoook..
abeslangları topladım yığdım önüme...resimde gördüğünüz şekli vererek yapıştırdım...silikon tabancası kullandım.beyaz akrilik boyayla birkaç kat boyadım.elimde çapa obje vardı yapıştırıp tekrar boyadım,vernikledim. ben sade olsun istedim..sonuç mu?
işte resimler....

hiç boyamadan da güzel duruyor...





şimdilik benim küçüklük resmimle annem ve anneannemin eski resimlerini koydum çerçevelere ...daha sonra etamin düşünüyorum...


herkese sevgiler

8 yorum:

  1. Hayirli aksamlar canim biliyorum cok yogun oldugunu allah yardimciniz olsun nasilsin ayagin daha iyidir insallar ..Annecigin nasil kendine iyi bak gorusmek dilegiyle sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık ama ilgi beklerken çok yorulmuş pofuduk:))))

    YanıtlaSil
  3. sağol ablacım ayağımda hala biraz hissizlik ve ağrı kaldı.ama çok şükür çok iyi..annem de iyi selamı var

    YanıtlaSil
  4. bunlar çok güzelmiş ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  5. benim yaptığım abeslang çerçeveler sizinkilerin yanında lafı bile kalmadı utandım:))

    YanıtlaSil
  6. çok sağolun blogunuzu gezdim çok beğendim diktiklerinizi elinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Çerçeve hali de çok güzel!

    YanıtlaSil