19 Ekim 2012 Cuma

cici kavanozlarım










8 yorum:

  1. gerçekten çok cici cici olmuş ellerine sağlık güle güle kullan sanırım her evde bulunan malzemelerden yapmışsın çok güzelller bayıldım ben bunlara .....

    YanıtlaSil
  2. Maşallah ne kadar hamarat hatunsun,hem yoğunbakımda çalışıp eve geldiğinde birde bunlara emek vermek kolay olmasa gerek,ellerine sağlık,evin rengarenk her köşede senden bişey var,bende hastanede çalışıyordum,nasıl özledim o günlerimi,ama evlendikten sonra Adanaya yerleştik,eşim sıcak bakmıyor saatleri uymuyor diye,
    sevgilerrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler..genelde 12 saat nöbet tutup 24 saat evdeyiz o zamanlarımda yapıyorum ne kadar yorgun olsam da bişeyler üretirken dinleniyorum hatta terapi oluyor bana

      Sil
  3. gerçekten çok ciciler.peçete tekniği sanırım.http://feyzanincicileri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür bunlar peçete...bazıların da hamur kabartma ve dekupaj kullanıyorum

      Sil