24 Şubat 2011 Perşembe

amigurumi kırmızı başlıklı kız






9 yorum:

  1. çok cici olmuş:)
    eline sağlık
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Çok şeker olmuş canımcım,ellerine sağlık,anahtarlık yapasım geldi benim bu şirineyi:))
    sevgiler,hayırlı cumalar...

    YanıtlaSil
  3. canim arkadasim bayadir görüsemiyoruz nasilsin umarim hersey yolundadir:) etkinlige katildim senide güzel tariflerinle mutlaka bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Olá, Ana!
    Tem um prêmio dedicado a vc no meu blog
    esperando ser retirado.
    Espero q vc goste!
    xoxo!
    Cilene Macedo

    YanıtlaSil
  5. gunaydın elıne sağlık çok şık olmuş

    YanıtlaSil
  6. Yeni ilgi alanım, henüz internetten öğreniyorum.Siz bir kurs aldınız mı?

    YanıtlaSil
  7. hoşgeldiniz .amigurumi ya da başka elişleri hakkında hiç kurs almadım.kendimce gördüğümce bişeyler yapmaya çalışıyorum beğendiğinize çok sevindim sevgiler

    YanıtlaSil