1 Ekim 2010 Cuma

pembiş babet patik


şirin mi şirin patiğimi bitirdim,nasil olmuş?

10 yorum:

  1. Cok sirin olmus. Nasil ördügünüzden bahsedecek misiniz? sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş. :)

    Güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  3. çook şirin olmuş. hiç anlamadığım bişey :(
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. canımmmm hoşgeldin sefalar getirdin,bi blogcu havası esti geçti burnuma,eski günler geldi aklıma,şimdi blogspotta herşeyi biliyoz diye salım salım salınıyoz ama bizim acemiliğimizide blogcu çekti allah için :))

    nasılsın,görüşmeyeli?
    kardeşimi sormuşsun,sağol canım unutmamışsın,yedi bitirdi bu illet hastalık yavrumu henüz bitiremedi ama son demlerini yaşıyo garibim :(
    bende herzamanki üzgün,moral vericem diye dengelerini yitirmiş,herşeyine koşup yetişicem diye yorgunluktan bitap durumlarda devam etmeye çalışıyom işte...

    burada durumlar pek değişmedi senin anlıyacağın,ya sana ne oldu,ne ameliyatı bacağında ne var çok merak ettim,biraz toparladım demişsin gelmiş geçmiş olsun umarım önemli bişey deyildir canım.

    bunları yazıyomya aklımdanda diyom şabloncumuzda gelmiş hade gözümüz aydın diye :))) oh oh çok sevindim gelmene canım benim yaaa öpüyorum seni kendine çok iyi bak olurmu :))

    YanıtlaSil
  5. ♥ Olá, amiga!
    Sinceramente fiquei surpreendida com tanta beleza e criatividade dos seus trabalhos... ♥♥
    Você é muito, muito talentosa... parabéns!!!♥
    Bom fim de semana!♥
    Beijinhos.
    ♥Itabira
    Brasil♥♥

    YanıtlaSil
  6. çok ama çok güzel olmuş emeklerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık, çok güzel olmuş valla tam kış içinn! :)

    YanıtlaSil
  8. Canım gülegüle kullan, cici bir patik olmuş, sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Harika olmuş,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil