19 Ekim 2010 Salı

örgü çanta modelleri


daha fazlasi burda
ve burda

8 yorum:

  1. çok güzeller,bayılıyorum örgü çantalara,yapıyorum yapıyorum,eşimde diyorki bide kulandığını görsek:)
    galiba ben üretmeyi seviyorum:)

    sevgiler canım

    YanıtlaSil
  2. siyah olana bayıldım çok şık ve güzel..

    YanıtlaSil
  3. ilk 3'e bayıldım. Özellikle 1 ve 3. beni mest etti. Arkadaşlar bu çantaları yaparken düz bir şekilde mi örüp yapıyorsunuz yoksa ara ara kesmeler yapıyor musunuz? Birde astar falan koyuyor musunuz içine? Şimdiden vereceğiniz cevaplar için teşekkür ederim, sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Hepside çok hoş. :)

    Ben siyah olanı beğendim daha çok.

    YanıtlaSil
  5. Hepside birbirinden şeker :)

    YanıtlaSil
  6. Canim arkadasim, nasilsin, pek ugruyamadim. Cantalar cok ciciler, asagidaki salda cok farkli, ama boncuklu mavi cantaya bayildim, kizlarim görse hemen "anne bize yap" derler. Güzel paylasimlar icin cok tesekkürler canim,
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  7. Harika görünüyorlar. Ellerine saglik. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil