31 Ekim 2010 Pazar

incili bileklik

ay ne ugraştim bu bileklikle






16 yorum:

  1. Guzel olmuslar ama. Deymis yani ugrastigina.

    YanıtlaSil
  2. FRUMOASA BRATARA
    FELICITARI
    CU MULT DRAG
    TE IMBRATISEZ
    MARI

    FLORI SI FERICIRE

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, bileklik çok güzel olmuş, herşey ile kombine olabilir.. ellerinize sağlık..

    bana da beklerim,

    http://ecrensehiristanbul.blogspot.com/

    sevgiler, iyi haftalar..

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel olmuşlar. Rengarenk.

    Ellerine sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
  5. Pek şık olmuşlar ama:))

    YanıtlaSil
  6. Merhaba!
    Bloguma yaptığınız ziyaraet için teşekkür ederim.Bilekliğiniz çok güzel olmuş.Şablon yapmak daha zordur dye düşünüyorum:)Güzel paylaşımlara inşallah.

    YanıtlaSil
  7. Çokkk şık olmuşlarrrrr ...Ellerinize sağlıkk...Ödülünüz var bende gelip alırmısınız...Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. çok beendim..çok güzsel ve şık olmuşlar.ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  9. çok hoş olmuşlar ama... güzel günlerde kullanın...

    bu arada link için çok teşekkür ederim... harikalardı gerçekten..

    YanıtlaSil
  10. değmiş ama çok enfes olmuş:)ellerine sağlık,sevgiler canım....

    YanıtlaSil
  11. Sevgili mormenekşeler, şık ve zarif olmuş ellerinize emeğinize sağlık sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  12. merhaba,bilekliğin bence de çok hoş olmuş,minik minik uğraşmışsın ama olsun değmiş.blogunuzu yeni buldum ,hemen izlemeye alıyorum,bana da beklerim:D

    filizinevi.blogspot

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Canım çok güzel olmuş..Emeğine sağlık.Sevgiler bıraktımm..

    YanıtlaSil
  15. çok güzel olmuşlar .sizinde bayramınız mübarek olsun. iyi bayramlar.

    YanıtlaSil
  16. daha önce gözümden kaçtığı için sen benim kusuruma bakma sevgili arkadaşım.
    uğraştığına değmiş valla en üstteki rengarenk olana bayıldım emeğine sağlık canım benim

    YanıtlaSil