12 Eylül 2010 Pazar

revani


bu tarifimi
anneminkiziyim
arkadasimin etkinligine yolluyorum
Malzeme
3 yumurta 
1su bardağı şeker
1su bardağı  yoğurt
1/2 su bardağı sıvı yağ
1su bardağı irmik
1su bardağı un
1paket vanilin
1 çay kaşığı karbonat


şerbeti için
3su bardağı şeker
1,5 su bardağı su


Şekerle yumurtaları güzelce çırpın. Üzerine diğer malzemeleri koyun ve tekrar karıştırın.
Yağlanmış borcama dökün 180 derecede 35-40 dakika pişirin.


Şerbeti ikiside ılıkken  dökülecek. İsterseniz  hindistan ceviziyle süsleyebilirsiniz.
Afiyet olsun..

7 yorum:

  1. Canim Arkadasim, bu nefis tarifini bana yolladigin icin sana cook tesekkürler. Ellerine emegine saglik.
    Tarifin yayinda canim, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık nefis görünüyor.
    Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  3. Ellerine saglik. Cok sevdigimiz bir tatli. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. ellerinize sağlık. nefis.

    YanıtlaSil
  5. ugradigin icin cok tsk.ler, evet haklisin canim ama ben yorumlarin ayarlarinda bulamadim daha yeni oldugum icin:)

    YanıtlaSil
  6. canım arkadaşım benim ne çok zaman oldu.asır geçti sanki.tatilim uzun sürdü.misafirim vardı gezme tozma bebeğimin dişi derken ancak uğrayabildim inan.daha sırada malatya ve diyarbakır gezmesi var.mmalatya memleketim.bir hafta falan kalırım orada.maşallah döktürmüşsün yine her alanda canım.ellerine sağlık revani leziz olmuş.amugurumiler çok ciciler.canım benim sen de iyisin değil mi. çok öpüyorum.sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. en sevdiğim tatlılardan ellerine sağlık canım nefis görünüyor

    YanıtlaSil