3 Eylül 2010 Cuma

ilk amigurumi kokoş bebeğimi bitirdim


ust resme tıklayarak büyütebilirsiniz















başından 3 zincirle başlayın,6 sık iğne,12 sık iğne,24 sık iğne,36 sık iğne devam edin,başi kapatmadan yani boyna gelmeden saç,agiz ve gözlerı yapip baş içine pamuk doldurun,elyaf da olur,boyna devam edin.
saç için en alt 2 resme bakin,başdaki her ilmeğe ip geçirerek çalişin. sonrasi resimlerden anlaşiliyor sanirım.
benim bebek kokoş biraz,boncuk işinden şapkasiz çikmam dedi...siz şapkayı sık igne yapabilirsiniz...

7 yorum:

  1. Çok şeker olmuş.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. kokoşumuz harika olmuş eline sağlık,keşke bende yapabilsem gerçi güzel anlatmışsın belki denerim.

    YanıtlaSil
  3. çok tatlı olmuş yaw,ellerine sağlık...
    selamlar...

    Kadir geceniz mubarek olsun hemşerim...
    dualarda buluşmak ümidiyle...

    YanıtlaSil
  4. Kadir Gece niz mübarek ve hayırlara vesile olsun. bi tane yaptığım arkaplanı şimdilik marifetliyizbizscrap. blogspot a yapıştırdım bi bakar mısınız acaba? olduysa sizde izin veriseniz

    nurselinpastaevi.blogspot arkadaşa vermek isterim. şablonu kullanılmayacak halde bence

    YanıtlaSil
  5. bu arada kokoş bebişiniz harika olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. ilk olmasına rağmen çok başarılı buldum ben.devamı gelsin:)

    YanıtlaSil