30 Ağustos 2010 Pazartesi

domatesli pirinç pilavı


MALZEME:
2 Su bardağı pirinç
1,5 bardak domates rendesi
1.5 bardak sıcak su
100 gram tereyağ
1 kaşik zeytinyağ
çay kaşigi ucuyla toz şeker
tuz
HAZIRLANIŞ


yıkayıp süzdüğünüz pirinci tencerede kızdırdığiniz z.yağ ve tereyağla kavurun,kavururken tozşeker serpin.biraz daha kavurup,domates rendesi ve sicak su ekleyin.tuzunu katıp,karıştırın.kisik ateşte suyunu çekene kadar pişirin. Üzerini örtüp 15-20 dakika dinlendirin. afiyet olsun

bu güzel tarifi
Sevgili Gelibolu17
nin ev sahipliğini üstlendiği ;İftar bereketi Etkinliği - 4- 'eGönderiyorum ..

4 yorum:

  1. canım hemşerim çok teşekkürler,ellerine güzel yüreğine sağlık..
    bu güzel tarifin şimdi yayında,gene bekliyorum canım.sevgiler,selamlar

    YanıtlaSil
  2. domatesli pilav yazın en sevdiğim pilav çeşiti mayhoş tadı nefis ellerine sağlık canım ama ben domatesleri önce kavurarak yapıyorum böyle hiç denemedim neden olmasın denemeli :))
    Sevgiler.......

    YanıtlaSil
  3. Nefis bir pilav olmus. Ellerine saglik. Sevgiler...

    YanıtlaSil