6 Temmuz 2010 Salı



şimdi ben buna nasıl takmıyayım.ben neler diyeyim allahım bu seksi mi seksi göruntuye.sırf bu göruntu yuzunden adamın kucagına atlayasım var desem inanır mısınız.tabi ki inanmayın zira benim kusasım var.ayy....kaçırasım var bir de...yarabbim !yaz; sen nelere kadirsin.bak şu kış neleri örtup gizliyormuş meger haberimiz yokmuş.

allahım neydi gunahım mı diyim şimdi ,kibarlaşacakken gunden gune kabalaştıgımıza mı yanayım...en yakın akıl hastanesi nerde...beni çabuk göturun başınıza musallat olmadan.

bak canım kardeşim;hiç bir kadının gönlunde böyle bir göruntu yatmıyor,hiçbir kadının fantazilerini senin terlik içindeki çoraplı ayakların suslemiyor.kadınları da geçtim,göz zevkimizin suçu ne..ayy..ıykkk çoraplar da beyaz ..

hiç mi çevrene bakmıyosın be birader..madem terlik giyceksin çorap ne oluyo...hadi çorap giydin ayakkabıların nerde...hadi hepsini yaptın çorap niye beyaz..allahım bir de parmak arası

yok arkadaşım yok.. en iyisi ben bunu görmemiş gibi yapayım.yoksa gidişat iyi degil bende.siz en yakın akıl hastanesi nerde onu diyverin bana şimdiden.....zira bunlardan çok var....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder