6 Temmuz 2010 Salı

resme efekt vermek




ASP programını açıp file open yapıyoruz.bilgisayarınızdaki kayıtlı istediğiniz bir resmi seçip açıyoruz.üst menüden file new tıklayıp çıkan pencereden resmimizin boyutlarına uygun ebatta boş sayfa açıyoruz.burada transparant seçeneği var buna basıp sayfayı açarsanız arka zemin renksiz olur.evet boş sayfamız 1 tane ama 2 olmalı bu yüzden boş sayfaya sağ tıklayıp duplicate selected işaretlersek 2 boş sayfamız oluyor.efekt yapacağımız bayan resmine sağ tıklayıp copy diyoruz.1.boş sayfamıza gelip yine sağ tıklayıp paste-into selected diye çıkan seçeneği işaretliyoruz.resim yapışmış oluyor.şimdi 2.pencereye yazılacak yazının rengi için sağda ki renklerden istediğinize tıklıyoruz.ben bordo seçtim.2.penceremize tıklayıp üstteki A ya basıp yazı stilimizi,boyutumuzu ayarlaıyoruz.benim resim 280-450 boyutundaydı yazı stilimi monotype corsiva boyutunu 22 seçtim.olduysa ok deyip pencereye gelip tıklıyoruz.aşağıdaki resim gibiyse sıra efekt verme de şimdi.

üst menüde Effects / Insert Image Transition u seçiyoruz.deneyerek begendiğiniz efekti seçip ok diyoruz.ben page turn seçtim.açılan pencerede anime frame işaretli olacak unutmayın.page turn efekti alt resimdeki gibi

oluyor.üst menüden view animationa basıp önizleme yapıp olduysa save as deyip kaydediyoruz.bu kadar...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder