6 Temmuz 2010 Salı

kıskanıyorum...elimde degil


kıskanıyorum...elimde degil




eeee...bu gidişle elinde birşey kalmıcak kıskanılcak zaten.

evet ;işte bu kıskanıyorum...elimde degil cumlesine gıcıgım arkadaş.neymiş efendim kıskanıyormuş çunku kaybetmekten korkuyormuş.o yuzdenmiş bu baskılar.e sen şimdi kaybetmiceni mi sanıyosun yani.

şimdi ben ne diyim bu erkeklere.kıskan kıskan ama biraz dozunu bil de,elindeki uçup gidivermesin ,sen kaybetcem diye korkarken.sonra böyle aval aval bakarsın işte kuşun arkasından.bak bak uçtu uçtu kuş uçtu...

ne demiş ustad 'sevgi emekmiş,emekse vazgeçmeyecek kadar;ama özgur bırakacak kadar sevmekmiş'..anlayana....




erkekler kadınları hiç kıskanmasın demiyorum tabi.her kadın biraz ister kıskanılmayı,sahiplenilmeyi..ama kuzum tut deriz yut anlar bunlar.cendereye sokarlar insanı.onu yapma,bunu giyme,perdeleri kapa... ayy yazarken daraldım valla.

bu konu nerden mi çıktı şimdi....ee bu konu hep var da bu aralar benim bu kıskançlıga çokça takmam şundandır efendim.




benim kanka geldi geçen, hadi agız tadıyla bir kahve içelim demeye kalmadı başladı zırlamaya...ne oldu..ya ne oldu anlatsana.offf bir anlat zırlıcana bak gene daral geldi..başladı...



hiç cam perde açtırmıyomuş onun ökuz dicem şimdi olmıcak onunki efendim.bana bile kendi elleri ile bırakmış oda binbir yalvarmayla.hadi canım ordan...valla..

neyse bunun gibi bisuru kıskançlık olayı anlattı da anlattı.anlatırken birkaç defa da telefon kontrolunden geçti kızcagız..ben hepten daraldım tabi bu durumları eskiden bizzat yaşamış biri olarak.ayy...sus dayanamıcam!






sayın ökuz bey dıcem var da neyse...kardeşim sen böyle davranınca kuşu elinde tutcam ,kaybetmicem sanıyosun ya.sana geçmiş olsun.sen onu almaya gelirken benden; senin kuş anasının evine uçtu.bana da sana verilmek uzere bir ayrılık mektubu bıraktı.



sen de arkasından aval aval bak artık



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder