6 Temmuz 2010 Salı

elektrik boşalttım,zevkten 4 köşeyim


bacagımdaki alçının çıkmasını fırsat bilip geçen pazar şirin bir tatil beldesine gittik.aman yarabbi,topraga kuma basabilmek,denize ayagımızı sokabilmek,topladıgımız tum elektrigi oracıkta bırakıvermek ne guzel oldu anlatamam kelimelerle.eee..şehirde nereye baksak her yer elektrik.sokaklar trafolarla ,evler desen elektronik eşyalarla dolu.insanın 'no no no ben almıyım,başkası alsın 'demeye hakkı yok şu elektrik meretine.bir de yılışık; hemen sarıveriyor vucudun her yanını insafsız.tabi insanlar şehirde topladıkça elektrigi,oluyor patlamaya hazır bir bomba.nerden bulalım beton yıgınında heran elektrik boşaltacak kumu,denizi,topragı.işte o zaman da birbirimize patlıyoruz.yan baktın kavga,duz baktın kufur derken şehir yaşamı daha da çekilmez oluyor.






neyse, dönelim bizim pazar tatiline..gezimizi yaptık,topraga bastık falan derken boşalttık biraz elektrigi,deniz kenarında bir piknik yeri bulduk,mangal yapmadan olur mu?biraz da tıkınarak deşarj olacagız haliyle.bulduk bir agaç altı,eşyaları koyduk.denize girelim degil mi,mangal sonra deyip,indik kumsala.biraz guneş kumdu ,biraz denizdi ohh dunya varmış,gidelim bizim agaç altına da yapalım mangal keyfini de artık zamanıdır,bak herkes pişirmiş de yemege başlamış dedik.bizim agaca dogru yonelince ne görelim efendim.şehirden tum elektrigi kucaklayıp getırdigi her halinden belli 8-9 kişilik bir grup yayılmış gul gibi yerimize,fırlatmış bizim eşyaları ohhh bir de hamak kurmuşlar ki degmeyin keyiflerine dicem de hepsi barut gibi.bura bizim yerdi diyecek olduk onlar bizim uzerimize boşaltmaya çalışıyor elektriklerini.neymiş bizim eşyalar kalabalık yapıp ayaklarının altında geziyormuş.



biz almayalım efendim elektriginizi gidin denize boşaltın degil mi ama yok.aaa...eşyalarımızın da yerimizin de uzerine gelen sizsiniz suçlu biz mi olduk.derken diger agaç altındaki bir aile bizim haklı oldugumuzu falan diyvercek oldu bu kez onlara çemkirmeye başladılar .bir anda herkes oldu bir barut.ben diyorum zaten bu elektrik yılışık mı yılışık,bulaşık mı bulaşık.




yok ama ben bugun kararlıyım arkadaş.no no no ben almayım başkası alsın dicem ve dedim de.izin vermedim gunumu mahvetmesine.çatır çatır yaptım o mangalı da boşalttım elektrigimi de.elektrik boşaltmaya aş eriyorum arkadaş var mı bozcak keyfimi bozcak olanın alnını karışlarım deyip veryansın ediverince o ana kadar sessiz duran benden böyle tepki gelince midir nedir biraz yana çekilip bize yer verdiler .bunlar gibi mangalda kul bırakmayanlara karşı yaptıgım mangal keyfime de diyecek yoktu hani.ohh canıma degsin.







sözun özu dicem şudur ki kendi elektrigimizi boşaltamıyosak bari 'ben almıyım, yeni boşaldım ,şimdi onun zevkindeyim' diyen insancıklara yukleme yapmaya çalışmasın bazı hödukler.yuklenmek istemiyoruz o pis elektriginizi zorla mı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder