6 Temmuz 2010 Salı

banner yapılışı ve banner kodu kutusu


bannerinizi kendiniz yapmanız için pc de asp-psp-photshop programları yuklu olmalıdır.bu programlarda bannerin,simli resim ve yazıların,giflerin nasıl yapılacagını detaylı anlatacagım ilerleyen gunlerde.şimdi

banner yapımını anlatmadan önce hazır bannerinizi nasıl kod kutusu ile birlikte şablonunuza ekliyeceginize deginecegim.aslında kod kutusu oluşturma yazımda nasıl olacagı var ama burada bir daha deginmek istedim


şimdi elimizde bir bannerimiz oldugunu duşunelim.bu bannerin kodunu kod alma sitelerinden http://img686.imageshack.us dan alıyoruz.dogrudan link yazan http ile başlayan kodu alın.

bannerin uzerine basınca kendi blog adresimize ulaşmalıyız bunun için aşagıdaki örnegi inceleyecegiz.ben size hazır kod verecegim kolaylık olsun diye.hiç ugraşmayacaksınız





bu kodda blog adınız yazan yerlere blog adınızı yazdıgınızda bannerinize blogunuzun linkini vermiş oldunuz.bannerinize nerden basarsa bassınlar sizin blogunuz insanların karşısında olacak böylelikle.


banner resim kodunuz yazan yerlere http://img20.imageshack.us dan almış olldugunuz kodu koyun.ama başka siteden kod alırsanız bu verdigim koda uymaz.illa bu site olacak.genel anlamda hangi kod sitesinden alırsanız banner kodu duzenlersiniz ama ben kolaylık olsun diye bu site için hazır veriyorum.

bannerini benim hediye ettigim arkadaşlar zaten kodunu benden kopyalıyor geriye kod kutusu oluşturma kısmı kalıyor.o da şöyle.benden aldıgınız banner kodunu şablonda dilediginiz yere yapıştırın.alt sıraya inip resimde gordugunuz



<*br><*textarea readonly>benden aldıgınız kod<*/textarea>




bu kodu yapıştırın.benim blogumdan aldıgınız banner kodunuzu da belirtigim yere koyun.yıldızları kaldırın ben şimdi kod kutusu oluşmasın diye koydum.


hazır bannerinizi şablona bu kodlarla kolayca kod kutusu ile birlikte yapıştırabilirsiniz.




asp indir psp indir yazarak bu programları bannerini,gifini kendi yapmak isteyenler indirsin.asp-psp birlikte çalışan programlardır.biri olmadan digeri olmaz.2 sini de indirin bu sebeple.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder